All Categories
Featured
Table of Contents
Het voelt misschien als een enorme bevalling, het opzetten van je shop. Hoe inspecteer je een machine voor gebruik. Van concept, naar branding, naar systeemkeuze, naar producten uitzoeken naar teksten schrijven, testen en dan live - Automatische zaagtafels voor productiebedrijven. Maar dan begint het spel pas - Geluidsarme houtbewerkingsmachines. Je hebt nog niks verkocht op dit punt. Virtuele werkplaats simulaties. Sterker nog, je staat in de min (Zelf meubels maken machines die je nodig hebt). Geld zit in voorraad, tijd zit in content
In dit artikel geef ik je wat tips om door te groeien met je shop. Het aller-aller-belangrijkste is: stuur op statistiek. Feiten doen er toe. In statistieken duiken is het meest belangrijk, maar ook vaak het minst interessant voor ondernemers. Want die hebben weinig geduld, maken snel beslissingen en zijn snel afgeleid.
Maar ik weet hoe belangrijk statistieken zijn en dwing mezelf om statistisch nieuwe kansen te vinden. Dus (De invloed van vocht op houtbewerking). Hoe doen we dat? Ik help je een eindje op weg. Hier heb je vijf zaken die je in Google Analytics wil checken om groeimogelijkheden te vinden. Ken je de 80/20 regel? Deze zegt dat 80% van de output komt uit 20% van de input
Vaak doen 20% van de producten 80% van de omzet. Dit betekent ook dat je focus wilt leggen op die 20% van je producten die de meeste omzetpotentie hebben. In mijn eerste webshop zag je dit ook. Nooit had ik gedacht dat de druipkaarsen het zo goed zouden toen. In dit tijdframe zie je dat de 80/20 regel ook geldt.
Wat ik deed met die informatie? Ik kocht meer kleuren theelichthouders in en breidde later het assortiment ook uit met andere merken theelichthouders, waar meer marge op zat (Digitale meetapparatuur in houtwerkplaatsen). Overigens raakten de druipkaarsen uitverkocht bij de leverancier op een gegeven moment. Uit Duitsland wist ik een leverancier te vinden voor nieuwe druipkaarsen, maar de kwaliteit was slecht
Maar vindt maar eens een leverancier. Kijk ook in jouw statistieken. In het e-commerce rapport vind je jouw verkochte producten. Zie je hier trends in? Bepaalde categorieën producten die goed verkopen? Bepaalde merken? Vervolgens kijk je bij je leveranciers of je meer kleuren, variaties of andere merken van deze producten in kan kopen.
Als je je webshop wilt verbeteren, is het misschien lastig om te bepalen waar je start. Vervolgens doe je maar wat jou goed lijkt. Dit is waarschijnlijk niet het beste plan. Je wilt dat gene optimaliseren waar je de meeste impact uit haalt (3D frezen in houtbewerking). Als in: de meeste euro’s. Een goed punt om te starten is door te kijken welke pagina’s het beste bezocht worden
Hier zie je een lijst van de best bezochte pagina’s van mijn eerste shop. Natuurlijk is de homepage goed vertegenwoordigd, evenals de checkout. Dan zie je dat er drie categorieën goed scoren die allemaal rustieke kaarsen bevatten. Blijkbaar is hier interesse in. Dit zijn de pagina’s waar geld te halen valt.
In Analytics vind je bij de inhoudsrapporten een kolom Paginawaarde. Snijdruk en toerental in balans brengen. Deze waarde rekent de omzet terug naar het unieke paginabezoek van deze pagina. Dus hoe hoger de waarde, des de waardevoller is deze pagina voor je business. Je hebt wel genoeg data nodig om hier relevante keuzes in de te maken
Voor het beeld heb ik een screenshot toegevoegd. Als ik nu puur op basis van deze informatie mijn pagina zou moeten verbeteren, zou ik beginnen bij de stompkaarasen. Deze pagina’s lijken voor de meeste omzet te zorgen. De bounce rate is het percentage van de bezoekers die niet verder dan één pagina komt.
Hoe hoger de bouncerate, des te slechter voor je business. Ten eerste ben je die bezoekers kwijt, maar ook Google kijkt mee. Als iedereen direct weer van je shop gaat, is je landingspagina blijkbaar niet heel relevant (De ideale houtbewerkingsmachine voor thuisgebruik). Dit kan weer meetellen voor je positie in de zoekmachines. Je wilt dus een zo laag mogelijk bouncepercentage
Hier vind je de lijst van de pagina’s waar mensen het meest op binnenkomen. Pak de pagina’s met de hoogste bounce rate en kijk wat de oorzaak kan zijn. Misschien zit er een fout op de pagina. Misschien mist er tekst. Misschien staat er te veel tekst. Misschien zit er geen verwijzing in naar andere pagina’s.
Werkt hetgeen dat je hebt toegepast? Pas dit dan ook op de andere pagina’s toe. Naast Google Analytics heb je ook nog Google Search Console of Webmaster Tools (link. Hier vind je nog meer data over je shop (Mafell versus Metabo welke machine kies je). Sowieso is het handig om je aan te melden voor Webmaster Tools, omdat je informatie krijgt over eventuele problemen met indexatie bijvoorbeeld
Hierboven zie je het aantal organische klikken, de gemiddelde CTR en de data van de homepage. Precisiecamera’s voor houtbewerkingsrobots. Wil je meer klikken uit de organische resultaten? Dan wil je hoger ranken. Maar ook de CTR doet er toe. Stel 1000 mensen zoeken op een product van jou. Als je jouw CTR van 2% naar 2,2% optimaliseert, betekent dit 100 extra bezoekers
Veel startups growth hacken zich naar snelle groei. Ook jij kunt dat - Budgetvriendelijke houtbewerkingsmachines onder 500 euro. Je moet alleen creatief zijn in je aanpak. Dropbox wist growth hacking slim in te zetten door gebruikers te belonen met extra opslagruimte als ze voor nieuwe gebruikers zorgden. Ik weet nog dat ik een Adwords campagne ben gestart voor Dropbox met daarin een link met mijn eigen referral code
In 2010 was dit super. Ik had zo’n 20 referrals op mijn naam staan, ofwel 5gb aan gratis opslagruimte. Houtbewerking in de meubelindustrie. Dit is growth hacking. Buiten de traditionele paden om flinke impact creëren en zo te groeien. Ik kan je ook het boek Growth Hacker Marketing aanraden. Dit boek(je) staat vol tips en voorbeelden
En als je een webshop runt moet je het urgente van het belangrijke weten te scheiden. Urgent kan zijn dat je nog een aantal onbeantwoorde mails hebt. Belangrijk is dat je shop groeit. Mijn advies om je tijd goed te plannen. Wat voor mij werkt is om bepaalde tijdblokken te blokkeren voor marketing.
Plan je niet je marketingwerk in je agenda, dan is er de kans dat je het niet doet. Omdat iets anders belangrijker lijkt te zijn op dat moment, of omdat je het vooruit schuift. Marketing is niet een vast stappenplan volgen. Houtopslag en machineklimaat. Durf creatief te zijn en vindt nieuwe kansen in de markt
Hopelijk heb ik je op weg geholpen. Let wel: dit is geen complete how-to guide, maar meer een opstapje. Het is aan jou om dieper in de materie te duiken en jouw eigen plan van aanpak te formuleren. Good luck! .
De financiële administratie laat tenslotte zien wat de financiële positie van het bedrijf is en daarmee dus ook wat de belangrijkste middelen zijn die een bedrijf tot haar beschikking heeft. Binnen een bedrijf wordt vaak niet specifiek over de financiële administratie gesproken, maar over de administratie - Energiezuinige motoren voor houtbewerking. In principe is dat niet onjuist, al is de en is dit laatste dus een breder begrip
Dat kunnen dus financiële gegevens zijn (zoals bijvoorbeeld facturen en onkosten) maar ook zaken als de urenregistratie, klantgegevens, km registratie, contracten, enzovoorts. De financiële administratie bevat alleen de financiële gegevens van het bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de facturen die je verstuurd die samen de omzet van het bedrijf vormen of de onkosten die worden gemaakt.
Dus als je hebt over , dan heb je het over hetzelfde. Als je het hebt over de administratie in het algemeen dan heb je het over meer dan alleen de financiële administratie (Geavanceerde houtbewerkingslijnen voor industrie). Het is lastig om de financiële administratie los te zien van de administratie als geheel. Neem bijvoorbeeld je urenregistratie
Latest Posts
Travail De Précision Avec Machines à Guidage Laser
Lijmen En Persen Met Houtbewerkingsmachines
Precisiewerk Met Lasergeleide Houtbewerkingsmachines